دندان‌های سفید بیشتر از آن‌که شما تصور می‌کنید در ظاهر شما تاثیر می‌گذارد. از مزایای بهبود سلامت دهان و دندان، افزایش اعتماد به نفس و ایجاد ظاهر جوان‌تر را می‌توان ذکر کرد. سوال این است که چرا دندان‌های سفید تا این حد مهم است؟

داشتن لبخند زیبا

در دنیای مدرن که افراد به عکس پروفایل خود اهمیت می‌دهند، داشتن یک عکس پروفایل زیبا بسیار مهم است. وقتی دندانهای سفیدتری دارید، بیشتر تمایل به لبخند زدن خواهید داشت. داشتن دندان‌های سفید به شما کمک می‌کند تا تمایل به ایجاد روابط اجتماعی و عاشقانه بهتری داشته باشید. برعکس این مسئله را در نظر بگیرید در کدام محیط اجتماعی می‌توانید با دندان‌های پوسیده، لکه دار یا زرد شده حس خوبی داشته باشید؟

اعتماد به نفس بیشتر

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که همه ما لبخند سفید را مثبت می‌بینیم این است که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می‌شود. داشتن دندان‌های سفیدتر باعث می‌شود که بخواهید آن‌ها را نشان دهید و بیشتر لبخند بزنید. در نتیجه، با اعتماد به نفس در جلسه و یا محیط‌های مختلف ظاهر می‌شوید. اگر شما فردی هستید که از دندان‌های خود خجالت می‌کشید، همیشه می‌خواهید دندان‌هایتان را پنهان کنید…

سلامت دهان و دندان خوب

واضح است که یک لبخند سفید باعث می‌شود ظاهر شما بهتر شود. اما علاوه بر این، سلامت دهان و دندان شما را نیز بهبود می‌بخشد. زیرا سفیدتر شدن دندان‌ها در اصل نتیجه یک روال خوب مراقبت از دهان است. انگیزه شما این است که از لبخند خود در بهترین حالت مراقبت کنید. از جمله مسواک زدن و استفاده از نخ دندان به صورت منظم برای یک لبخند شاد و سالم نیاز است.

مسواک برقی گزینه مناسبی برای تمیز کردن دندان‌ها محسوب می‌شود. مسواک برقی تمام سطوح دندان را به صورت یکنواخت تمیز می‌کند. مسواک برقی با تمیزکردن عمقی و دقیق دندان‌ها، از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ذره‌ از موادغذایی در لابه‌لا و سطح دندان‌ها باقی بماند. جهت خرید بهترین مسواک برقی در بازار اینجا کلیک کنید.

ظاهری جوان‌تر با دندان‌های سالم

مراجعه به دندانپزشک در مراقبت از دهان و دندان برای سفیدتر شدن دندان‌ها یکی از سریع‌ترین راهکارها برای جوان‌تر به نظر رسیدن است. علاوه بر جذابیت بیشتر با این نوع لبخند، ما ناخودآگاه دندان‌های سفیدتر را با جوانی و سلامت مرتبط می‌دانیم. با افزایش سن، ممکن است دندان‌های ما به دلیل لکه‌ها و عوامل محیطی تغییر رنگ دهند. شما می‌توانید با مراقبت در منزل دندان‌های سفیدی داشته باشید. یک لبخند سفید قطعا شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

چگونه می‌توانید لبخند سفیدتری داشته باشید؟

داشتن دندانهای سفید رویای همه است. اما چگونه؟ آیا شما هم جز کسانی هستید که می‌گویند “هر چقدر هم که مسواک بزنم ، دندان‎هایم سفید نمی‌شوند”؟

برای داشتن دندان‌های سفید باید نکاتی را رعایت کنید. آنچه برای سفید کردن دندان می‌توانید انجام دهید به شرح زیر است:

یک برنامه خوب برای مراقبت از دهان و دندان انتخاب کنید. به عنوان مثال، آیا دندان‌های خود را به درستی و به مدت کافی مسواک می‌زنید؟ اول از همه، شما باید حداقل ۲ بار در روز دندان‌هایتان را مسواک بزنید. مسواک خود را با زاویه ۴۵ درجه نسبت به لثه‌ها نگه داشته و بدون فشار زیاد، با حرکات دایره‌ای مسواک بزنید. مسواک برقی بدون نیاز به هیچ فشاری به صورت خودکاردندان‌هایتان تمیز می‌کند. مسواک خود را برای قسمت داخلی دندان‌های خود بالا و پایین ببرید. همچنین مسواک زدن زبان را فراموش نکنید، زیرا باکتری‌هایی که باعث بوی بد دهان می‌شوند روی زبان شما جمع می‌شوند.

از نخ دندان استفاده کنید. هر بار قبل از مسواک از نخ دندان استفاده کنید. زیرا فاصله بین دندان‌ها را با مسواک نمی ‌توان تمیز کرد.

از خمیردندان حاوی فلوراید استفاده کنید. فلوراید به سفید شدن دندان‌ها کمک می‌کند.

مسواک مناسب به اندازه خمیر دندان اهمیت دارد. هنگام انتخاب مسواک مناسب، به جزئیاتی مانند نوع مو، شکل کلی، کیفیت و راحتی مسواک توجه کنید.

علاوه بر همه این موارد، می توانید در مورد روش‌های حرفه‎ای سفید کردن دندان‌ها از دندانپزشک خود اطلاعات کسب کنید. طراحی لبخند بسیار رایج است و امروزه با موفقیت پیشرفت می‌کند. به همین دلیل است که دندانپزشک شما می‌تواند برای شما دندان‌های سفیدتر و سالم‌تری را ایجاد کند.

سخن آخر:

داشتن دندان‌های سالم و سفید بسیار آسان است. فقط با رعایت نکات و داشتن روتین مناسب می‌توانید دندان‌های سالم و ظاهری زیبا و جوان داشته باشید. شما می‌توانید مسواک برقی به همراه خمیردندان اورال‌بی را از فروشگاه اینترنتی شنل مارکت به قیمت مناسب خرید کنید.