به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا بدون ایراد، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود.

منظور از تطابق کالا چیست؟

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین می کنیم که کالایی که به دست شما می رسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته می شود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه باز پس فرستادن آن، به شما برگردانده می شود.

ضمانت دریافت کالای سالم چیست؟

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا ۷ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با واحد پشتیبانی شنل مارکت تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه “نحوه مرجوعی کالا” را مطالعه نمایید.