برای مقابله با آرایش روزانه، رژیم غذایی نامنظم و استرس شدید به شما توصیه می‌کنیم تا از ماسک‌های معجزه‌آسا خاک رس L’oreal استفاده کنید.

اعتراف می‌کنیم، ماسک‌های خاک رس یکی از محبوب‌ترین محصولات این روزها می‌باشد. البته این موضوع همه ما را کمی گیج کرده است و جز پر بحث‌ترین موضوعات قرار گرفته است. اگرچه ماسک‌های خاک رس سال‌هاست در زندگی ما وجود دارد، اما اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

چرا  ماسک‌های خاک رس بسیار ارزشمند است و چگونه باید ماسک مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟ در این مقاله پاسخ سوالات خود را خواهید یافت و می‌توانید ماسک خاک رس مناسب پوست خود را انتخاب کنید.

نحوه استفاده صحیح از ماسک لورال

ماسک‌های خاک رس لورال برای استفاده روزانه یا هفتگی بسیار مناسب هستند. با استفاده منظم از آن یک یا دو بار در هفته، می‌توانید در ۱۰-۱۵ دقیقه پوستی درخشان داشته باشید. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید انتخاب ماسک مناسب با نوع پوست است.

انواع ماسک لورال

ماسک سم زدایی فوری: ماسک سم زدایی خالص، حاوی زغال چوب است، پوست خسته و رنگ پریده را فوراً سم زدایی می‌کند.

ماسک پاکسازی لورال: ماسک پاکسازی خالص به لطف عصاره اکالیپتوس با خاصیت پاکسازی، چربی و کثیفی اضافی را از پوست پاک می‌کند.

-ماسک لایه بردار فوری لورال: ماسک لایه بردار خالص با تمیز کردن آلودگی و چربی در منافذ با عصاره جلبک قرمز ظاهر صاف را فراهم می‌کند.

ماسک ضد جوش سر سیاه: با پاکسازی نقاط سیاه در منافذ با عصاره جلبک دریایی به شما کمک می‌کند پوستی بی عیب و نقص داشته باشید.

ماسک یکسان کننده پوست: با یکسان‎سازی و متعادل‌سازی رنگ پوست با عصاره لیمو ، پوست روشن‌تری را فراهم می‌کند.

ماسک ضد جوش سر سیاه لورال

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این سری، ماسک آبی ضد جوش سرسیاه است. در استفاده طولانی مدت، منافذ را سفت می‌کند. از آنجا که ضخیم‌تر از ماسک‌های دیگر است، توصیه می‌شود آن را براش آرایشی بمالید. بهترین قسمت این است که احساس می‌کنید هیچ چیزی روی پوست وجود ندارد. با استفاده از این ماسک، حتی در اولین استفاده می‌توانید نتیجه‌ای بگیرید، می‌توانید جوش های سر سیاه خود را از بین ببرید و با استفاده منظم از آن منافذ پوست خود را سفت کنید. این ماسک که حتی برای پوست‌های حساس نیز مناسب است. با این حال، اگر پوست بسیار حساس و آلرژیک دارید، می‌توانید قبل از استفاده آن را در قسمت کوچکی از صورت خود آزمایش کنید.