تمیزی ظروف را می خواهید؟ شما به بهترین مواد شوینده ماشین ظرفشویی نیاز دارید که ظروف را براق و درخشان کند. در این مقاله به معرفی برندهای مطرح مواد شوینده و نحوه صحیح استفاده از آن‌ها می پردازیم.

بعد از یک روز پرکار در آشپزخانه و آماده کردن غذاهای خوشمزه و مخلوط کردن انواع نوشیدنی ها، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که همه ظروف را با دست بشویید. این سخت ترین کار برای شما محسوب می شود. اما با استفاده از ماشین ظرفشویی و شوینده خاص آن از این مشکل رها شوید. با مواد شوینده اصل ماشین ظرفشویی، ظروف شما بدون هیچ لکه ای درخشان و تمیز می شوند.

شوینده ظرف دارای خاصیت چربی زدایی قوی است. روغن‌ها جزو سخت‌ترین کثیفی‌ها هستند که حذف می‌شوند. برای حل کردن و حذف روغن در مواد تمیز کننده از محصولات شیمیایی خاصی استفاده می شود. مواد شوینده ظرفشویی مسئولیت جداگانه ای برای پاک کردن روغن روی ظروف آشپزخانه را دارند.

به عنوان مثال، باقی مانده مواد غذایی و به خصوص روغن در تابه، مکانی را ایجاد می کند که میکروب های مضر به راحتی می توانند تکثیر شوند. برای حل کردن و تمیز کردن این روغن باید از یک شوینده قوی استفاده کرد. از آنجایی که پخت مجدد در قابلمه انجام می شود، ماده شوینده ظرفشویی باید از نوع خاصی باشد که برای سلامتی انسان مضر نباشد و با آبکشی خوب هیچ عنصر مخربی برای سلامتی از خود به جای نگذارد.

علاوه بر همه اینها مواد شوینده می بایست به گونه ای باشد تا به دستگاه و وسایل آشپزخانه آسیبی نرساند، برای سلامتی مضر نباشد و دارای حلال روغنی قوی باشد. انتخاب یک شوینده مناسب برای ظروف ممکن است برای شما دشوار باشد. ما این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد.

نحوه انتخاب بهترین شوینده ظرفشویی؟

برای یافتن بهترین مواد شوینده تیم شنل مارکت ظروف را با 10 برند محبوب قرص ظرفشویی امتحان کرد.

قدرت پاک کنندگی: مواد شوینده چگونه ماشین ظرفشویی پر از ظروف را تمیز می کند؟ آیا تمام مواد غذایی را از روی بشقاب ها، ظروف تخت و ظروف قابلمه پاک می کند؟ در مورد لکه های چالش برانگیز مانند رژ لب چطور؟

آیا بعد از شستشو لکه آب باقی می ماند؟ ظاهر ظروف شیشه ای بعد از شستشو چقدر شفاف است؟

قیمت یک بسته قرص ظرفشویی چقدر است؟

موارد اضافی: بوی مواد شوینده چگونه است؟ آیا بسته بندی محصول به راحتی باز می شود و محکم بسته می شود؟

مواد شوینده ماشین ظرفشویی مورد علاقه ما در آشپزخانه

پس از ماه ها آزمایش و تعداد بی شماری ظروف، آزمایش کنندگان ما بهترین مواد شوینده ماشین ظرفشویی را پیدا کردند.

بهترین مواد شوینده ماشین ظرفشویی: قرص ظرفشویی کوانتومی Finish

آیا شما به یک شوینده نیاز دارید که حتی بدترین لکه ها را از بین ببرد؟ این قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم است.

این قرص ها همه چیز را تمیز می کنند. تابه لازانیا کثیف؟ بی عیب! ظروف تخت؟ تمیز درخشان. لیوان آغشته به رژ لب است؟ لکه ای باقی نمانده. هیچ‌وقت تیم آزمایش ما مجبور نشد چیزی را که هنگام استفاده از Finish از ماشین ظرفشویی بیرون می‌آمد، شست و شو دهد – و این واقعاً نشانه یک شوینده ماشین ظرفشویی عالی است. تعداد قرص ظرفشویی در هر بسته فینیش کوانتوم 60 عدد است. حتما هنگام انتخاب محصول از اصل بودن آن مطمئن شوید. قیمت قرص ظرفشویی امروزه به علت نوسانات دلار ممکن است متفاوت باشد. فروشگاه شنل مارکت با مناسب ترین قیمت در حال فروش محصولات اصل بهداشتی می باشد.

ژل ظرفشویی پرفروش شنل مارکت

یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولات ما مایع ظرفشویی پریل است. ژل ظرفشویی پریل کلاسیک با قدرت پاک کنندگی فوق العاده تمام لکه های ظروف را از بین می برد. ژل ظرفشویی پریل کلاسیک برای شستشوی روزانه ظروف گزینه ی مناسبی است. با شستشوی تمیز و عمیق ظروف لکه های غذا را تمیز می کند. این محصول نسبت به سایر رقبا در بازار قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

چگونه از مواد شوینده ماشین ظرفشویی خود بیشترین بهره را ببرید؟

استفاده از بهترین مواد شوینده ماشین ظرفشویی برای به دست آوردن ظروف تمیز و درخشان مسئله ی مهم محسوب می شود.

با قرار دادن صحیح ظروف کثیف در ماشین ظرفشویی می توانید مطمئن شوید که ظروف شما بدون لک تمیز خواهند شد.

همچنین فراموش نکنید که ماشین ظرفشویی را تمیز کنید. شما می بایست فیلتر ماشین ظرفشویی و داخل آن را تمیز کنید. تمیز کردن داخل نیازی به کار کمرشکن نیست. قرص های تمیز کننده ماشین ظرفشویی با کاربرد آسان را امتحان کنید. آنها تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند.

نحوه استفاده صحیح از قرص ظرفشویی

استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی فوق العاده ساده است. حتی اگر قبلا از قرص ظرفشویی استفاده نکرده باشید به سادگی می توانید ظروف خود را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. و از نتیجه آن لذت ببرید.

قرص را از بسته بندی خارج کنید. در صورت نیاز، بسته بندی محافظ را بردارید (فقط برخی از قرص ها دارای بسته بندی هستند که باید برداشته شوند).

قرص را در مخزن اصلی مواد شوینده ماشین ظرفشویی قرار دهید و آن را ببندید. این بسیار مهم است: فقط از یک تبلت استفاده کنید. مهم نیست که ظروف شما چقدر کثیف هستند، استفاده از بیش از یک قرص باعث “تمیز کردن” آنها نمی شود، بلکه احتمالاً ماشین ظرفشویی و آشپزخانه شما را غرق می کند.

اطمینان حاصل کنید که تمام اقلامی که می خواهید بشویید قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. نکته: ظروف فلزی را طبق دستورالعمل های خاص سازنده بشویید. به این ترتیب آنها برای شما دوام بیشتری خواهند داشت.

ماشین ظرفشویی را به طور معمول روشن کنید.

با دست های خشک به قرص ظرفشویی دست بزنید.

محصول را پس از استفاده محکم ببندید.

دور از حرارت و رطوبت نگهداری شود.

آیا می توان قرص ظرفشویی را در ته ماشین ظرفشویی قرار داد؟

قرص های شوینده باید همیشه در محفظه توزیع کننده مواد شوینده قرار گیرند. اگر قرص را در پایین ماشین ظرفشویی قرار می دهید، به احتمال زیاد خیلی سریع حل می شود، مواد شوینده در حین پیش شستشو آزاد می شود و هیچ ماده شوینده ای برای چرخه شستشوی اصلی باقی نمی ماند. این کار باعث کاهش راندمان شستشوی شما می شود.