با محصولات پوستی لورال، زیبایی پوست خود حفاظت کنید. محصولات پوستی لورال مناسب انواع پوست را می‌توان به عنوان روتین پوستی استفاده کرد. لوسیون، ماسک‌های صورت و کرم‌های مرطوب کننده برای پوست هر شخص می‌تواند متفاوت باشد.

قبل از هر نوع مرطوب کننده و کرم، مراقبت‌های پوستی از پاک کردن آرایش شروع می‌شود. کرم‌ها، ژل‌های پاک کننده، لوسیون‌ها: نوع پوست خود را مشخص کنید و با لایه برداری یا ماسک مناسب پوست خود را تمیز کنید.

امروزه سرم‌های مختلفی در بازار موجود هست، این سرم‌ها پوست شما را درمان می‌کنند و برای مراقبت های بعدی آماده می‌کنند. پوست‌های خشک، مختلط یا چرب باید از کرم‌های روز و شب متناسب پوست استفاده کنند. سرم‌های آبرسان باعث می‎‌شود تا رطوبت پوست حفظ شود و از چروک شدن پوست جلوگیری می‌شود. سرم آبرسان لورال جز پرفروش‌ترین محصولات می‌باشد. جهت مشاهده قیمت این محصول اینجا کلیک کنید.





کرم‌های صورت؛ برای نیازهای خاص مانند ضد پیری، مرطوب کننده یا مات کننده تولید می‌شود. کرم‌های لورال همچنین با قسمت‌های حساس از جمله زیرچشم سازگار است. با محصولات مراقبت از پوست L’Oréal Paris پوست شما روشن‌تر ، تمیزتر و صاف‌تر و جوان‌تر می‌شود.

قیمت و انواع ماسک‌های پرفروش لورال

قیمت و مشخصات ماسک پاکسازی کننده صورت لورال

مواد تشکیل دهنده این ماسک آب، عصاره برگ اکالیپتوس، گلیسیرین، خاک رس و مواد مقوی برای پوست است.

آزمایشگاه‌های لورال خاک رس خالص را با عصاره اکالیپتوس ترکیب کردند که دارای خاصیت تصفیه کننده است. یک ماسک فوق‌العاده که بدون خشک شدن پوست را تمیز و مات می‌کند. با استفاده از این ماسک در طی ۷ روز بهترین نتیجه را خواهید گرفت. از جمله نتایج سریع و قابل مشاهده فوری طراوت پوست، حس تمیزی و پاکسازی را مشاهده خواهید کرد. در ضمن پوست مات، شفاف و نرم می‌شود. در نهایت با تنفس پوست زیبایی و درخشندگی پوست باز می‌گردد. جهت مشاهده قیمت این محصول اینجا کلیک کنید.

قیمت و مشخصات ماسک سم‌زدا لورال

این ماسک حاوی، آب، کائولن، نشاسته برنج، پودر زغال و خاک رس و مواد مقوی پوست است.

مشخصات محصول

در آزمایشگاهای لورال سه نوع خاک رس خالص را با ذغال ترکیب کردند که به دلیل خاصیت آهنربایی، خاک و کثیفی را به خود جذب می‌کند. ساختار این ماسک به گونه‌ای است که باعث سم زدایی بدون خشک شدن پوست می‌شود و درخشندگی پوست را آشکار می کند. نتایج قابل مشاهده سریع فوری: پوست تمیز شده و درخشان می شود. در ۷ روز: طراوت و درخشندگی پوست افزایش می یابد. در نهایت با تنفس پوست زیبایی و درخشندگی پوست باز می‌گردد. جهت مشاهده قیمت این ماسک اینجا کلیک کنید.

 
قیمت و مشخصات ماسک ضدجوش سرسیاه لورال

این ماسک حاوی آب، گلیسیرین، روی سولفات، سدیم هیدروکسید و سایر مواد مقوی هست.

این ماسک از سه رس خالص را با عصاره جلبک ترکیب شده است. ماسک لورال ضدجوش سر سیاه، جوش‌های سر سیاه را تمیز کرده و منافذ پوست را بدون خشک شدن پوست سفت می‌کند. استفاده مکرر از این محصول باعث می‌شود تا پوست زیبایی و درخشندگی خود را حفظ کند. جهت مشاهده این محصول اینجا کلیک کنید.