همه ما می‌دانیم که تغییرات فصلی ما را از نظر روحی و جسمی خسته می‌کند. به ویژه در تغییر فصل از هوای گرم به هوای بارانی و خشک، تغییراتی در بدن ما ایجاد می‌شود. در حالی که پوست ما تحت تأثیر این تغییرات قرار می‌گیرد، تنها چیزی که برای پوست نیاز دارید مرطوب کننده مناسب پوست است. برای حفظ تعادل رطوبت پوست، باید توجه بیشتری به ناحیه صورت و گردن خود داشته باشیم. اگرچه نیازهای مراقبت از پوست هر فرد متفاوت است، اما نباید فراموش کنیم که مهم این است که پوست خود را به خوبی بشناسیم. برای لذت بردن از رنگ‌های پاییزی، اولویت اول را به پوست خود بدهید! با پوستی نرم و صاف همه مشکلات را می‌توانید حل کنید.

با از بین بردن لایه‌های مرده پوست، طراوت و تمیزی پوست را تجربه می‌کنید. سپس با یک مرطوب کننده مناسب، پوست شما درخشان‌تر خواهد شد. یک پوست  شاداب همیشه درخشندگی بیشتری به شما می‌بخشد.

در مراقبت از پوست چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

شاید این سوال‌ها برای شما پیش بیاید که چگونه مراقبت از پوست خود را انجام دهیم؟ کدام محصولات مناسب پوست ما است؟ جواب این سوالات بسیار آسان است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که نوع پوست خود را تعیین کنید.

پوست شما در گروه چرب، خشک، مختلط، حساس و معمولی است، انتخاب شما باید در این جهت باشد. به یاد داشته باشید که ماسک لایه برداری که برای پوست چرب دوست شما مفید است، ممکن است باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه بیشتر بر روی پوست خشک شما شود. یا کرم مرطوب کننده‌ای که پوست دوست شما را در محل کار بی‌نقص می‌کند ممکن است باعث قرمزی پوست شما شود. به همین دلیل است که شما باید با پوست خود آشنا باشید و نیازهای آن را بدانید. پس از انتخاب محصولاتی که مناسب پوست شما است، باید آن‌ها را به طور مرتب اعمال کنید و روتین مراقبت از پوست خود را نباید به تاخیر بیاندازید.

با انتخاب محصولات مناسب که هر روز قبل از خواب استفاده می‌کنید، می توانید از افتادگی یا چین و چروک‌هایی که با بالا رفتن سن ایجاد می شود جلوگیری کنید.

با لایه‌برداری مرتب پوست خود را جوان و شاداب کنید!

تمیز نگه داشتن سطح پوست هرگز کافی نیست. لایه‌برداری برای پاکسازی خستگی، کثیفی یا لکه‌های سیاه که به اعماق پوست نفوذ می‌کنند ضروری است! علاوه بر این، هنگام انتخاب محصولات لایه‌بردار جداگانه برای هر قسمت از پوست، تاثیر بهتری خواهد گذاشت. ممکن است انتخاب شما ماسک‌های طبیعی مانند آلوئه‌ورا، خیار، نعناع یا لیمو باشد. با این حال، اگر پوست حساسی دارید، باید در انتخاب لایه بردار دقت بیشتری داشته باشید.

به منظور جلوگیری از قرمزی، تحریک یا سوز، انتخاب لایه بردار مناسب پوست‌های حساس گزینه مناسبی برای شما است.

با کرم مرطوب کننده پوست سالم و جوان داشته باشید!

بهترین راه برای پوست تمیز، ماساژ با کرم مرطوب کننده است. کرم مرطوب کننده با تماس با هر قسمت از بدن به میزان مناسب، احساس راحتی را حفظ کرده و رطوبت آن را حفظ می‌کند. مرطوب کننده مناسب پوست را هرگز از خود جدا نکنید! شما می‌توانید با انتخاب کرم‌های مرطوب کننده با رایحه‌های باشکوه لطافت پوست خود را حفظ کنید. اگر پوست حساسی دارید ، باید محصولات ضد حساسیت را انتخاب کنید. در شنل مارکت، می‌توانید محصولات مناسب پوست خود را بیابید.

پاسخ به این سوال که در مراقبت از پوست باید به چه نکاتی توجه شود، در واقع در پوست خود ما پنهان است. اجازه ندهید پاییز باعث خشکی پوست شما شود. در حالی که به پوست خود با لایه برداری و مرطوب کننده حفظ می‌کنید. فراموش نکنید که محصولات متناسب با فصل را با توجه به نوع پوست خود دنبال کنید. با شنل مارکت محصولاتی را که در هر فصل از آنها لذت خواهید برد کشف کنید. برای این پاییز هنوز دیر نشده است. همین حالا خرید را شروع کنید!