علاوه بر مراقبت روزانه از پوست، مراقبت هایی که قبل از خواب در شب انجام می دهیم یکی از عوامل اصلی است که به سلامت و جوانی پوست کمک می کند. شما به راحتی می توانید با استفاده از کرم شب خستگی ها، کثیفی، گرد و غبار و … که در طول روز در معرض آن قرار می گیرد را رفع کنید. برای پاکسازی پوست از عوامل خارجی و بیدار شدن از خواب با پوستی روشن تر و شاداب تر، باید به مراقبت از پوست در شب توجه کنید. پوست برای نوسازی سریعتر سلول در شب مناسب است. بنابراین روتین مراقبت از پوست در شب چگونه باید باشد؟ چه محصولاتی را باید انتخاب کرد؟ بیایید در ادامه مقاله با هم به بررسی آن بپردازیم.

مراقبت از پوست در شب چگونه باید باشد؟

همانطور که مشخص است پوست این قابلیت را دارد که در شب سریعتر خود را بازسازی کند. مراقبت هایی که شب ها قبل از خواب از پوست خود انجام خواهید داد در زیبایی پوست بسیار موثر است. شما می توانید این فرآیند مراقبت را قبل از خواب با پاکسازی پوست، استفاده از محصولات مراقبت از پوست شروع کنید که به بازسازی و مرطوب شدن آن کمک می کند.

اولین قدم پاکسازی پوست است

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پوست را از آلودگی هایی که در طول روز در معرض آن قرار می گیرد تمیز کنید. پاکسازی کثیفی، باقی مانده های آرایش و چربی اضافی که پوست در طول روز در معرض آن قرار می گیرد بسیار مهم است. قطعاً نباید بدون پاک کردن آرایش به رختخواب بروید. بنابراین، می‌توانید یک قدم به جلوگیری از مسدود شدن منافذ، تشکیل جوش‌های سرسیاه و آکنه نزدیک‌تر شوید.

دومین و شاید مهم ترین مرحله استفاده از سرم است

در مراقبت از پوست در شب، استفاده از سرم با توجه به ساختار پوست شما بسیار موثر خواهد بود. با استفاده از سرمی که از بازسازی و ترمیم پوست در شب پشتیبانی می کند، می توانید به پوست خود کمک کنید ظاهری جوان تر، محکم تر و روشن تر داشته باشد.

مرحله بعدی استفاده از کرم شب روی سرم است

با استفاده از کرم شب بعد از سرمی که روی پوست می‌زنید، می‌توانید به پوست کمک کنید رطوبت از دست رفته در روز را بازیابی کند و ساختاری نرم‌ترو سالمتر به دست آورد.

به عنوان آخرین مرحله، می توانید از اسیدها یا ویتامین های بازسازی کننده پوست استفاده کنید.

کمک برای نوسازی سلول های پوست، از بین برنده خطوط ریز، چین و چروک و غیره که به مرور زمان روی پوست ایجاد می شود. حتما باید یک محصول جوان کننده پوست را به برنامه مراقبت شبانه خود اضافه کنید تا چین و چروک را به حداقل برسانید و به بازسازی پوست کمک کنید تا ظاهری درخشان تر داشته باشد. محصولات مراقبتی حاوی ویتامین آ به بازسازی پوست کمک میکند.

درادامه محصولات پوستی شب مناسب را برای شما گردآوری کرده ایم.

کرم ضد چروک قوی شب لورال سری REVITALIFT LAZER X3

کرم ضد چروک لورال مخصوص استفاده در شب با فرمولاسیون حاوی هیالورونیک اسید و ترکیبات ضد پیری قوی با تغذیه کردن پوست به ترمیم و بازسازی پوست صورت کمک شایانی می کند. و از این طریق ظاهر چین و چروک صورت را کاهش می دهد. پوست را فوق العاده مرطوب می کند و پوستی شاداب و جوان برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.
هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات این کرم خود مزیتی مهم به شمار می آید. چرا که این ماده با خواص آبرسانی خود و حفظ رطوبت طبیعی پوست، باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست می شود. و پوست را جوان تر، صاف تر و نرم تر می کند.در اولین استفاده از کرم شب لورال، با مرطوب کردن عمیق پوست باعث حفظ رنگ طبیعی پوست و سفت شدن بافت پوست می شود.
بعد از یک هفته ظاهر چین و چروک صورت را به طور چشم گیری کاهش می دهد.

کرم شب لورال حاوی روغن های معجزه آسا

استفاده از یک کرم شب با کیفیت هر شب قبل از خوابیدن به شروع روز با پوستی درخشان، صاف و زیبا کمک شایانی می کند. با خرید کرم مراقبتی مناسب نوع پوست می توان تاثیرات مخرب گذشت زمان بر روی پوست صورت را کاهش داد. همچنین روند پیری پوست و ایجاد خطوط نازک را به تعویق انداخت. برند loreal بهترین کرم های شب ضد پیری را با همکاری مطرح ترین متخصصان پوست برای انواع پوست طراحی و عرضه بازار کرده است. جهت خرید کرم شب اورال اینجا کلیک کنید.